Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

wtorek, 13 października 2015

Ikona dla Niewidzialnego Klasztoru Jana Pawła II

We wrześniu zadzwoniła do mnie Halinka Urban i zapytała czy zrobiłabym deskę o wymiarach 130x100 cm Chwilę się zastanawiałam bo tak dużej jeszcze nie robiłam. Ciekawa też byłam co zostanie napisane na tak dużym podobraziu. Piękny projekt ikony zachwycił mnie i ogromnie zainteresował ponieważ nie słyszałam wcześniej o Niewidzialnym Klasztorze Jana Pawła II
Wczoraj przyjechała do naszej pracowni aby jeszcze przed podróżą do Francji, gdzie będzie pisać ikonę, wyzłocić deskę. Obiecała, że będzie przysyłać zdjęcia z kolejnych etapów powstawania ikony więc mój post będzie się rozrastał.

Halinko, życzę Ci wspaniałego czasu z modlitwą i ikoną oraz dziękuję, że mogłam mieć drobny wkład w powstawanie tego dzieła.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:






22 październik 2015 r.


c.d.n.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz