Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

czwartek, 11 sierpnia 2016

Przedstawiam Joannę Sztreker

Na warsztaty ikonopisania trafiłam dzięki informacji od koleżanki, która wcześniej na nie uczęszczała. Byłam zaskoczona, że w Płocku odbywają się takie zajęcia. Uwielbiam ikony i zawsze się nimi zachwycałam. Ale nie myślałam, że mogłabym sama uczyć się ikonopisania a zupełnie nie spodziewałam się, że na pierwszych warsztatach  własnoręcznie napiszę ikonę.
A jednak Kasia tak prowadzi zajęcia, że każdy uczestnik kończy pierwszy kurs ze swoją ikoną. U mnie wisi ona w szczególnym miejscu w domu. Od tego czasu minęło półtora roku a ja sama wykonałam już 14 ikon. Każda napisana ikona daje mi dużo radości . Uwielbiam to robić, zapominam o całym świecie, czuję bliskość Boga i pozwala mi to na wyciszenie się. Jednocześnie uczę się cierpliwości i pokory.
Niesamowite efekty powstają podczas złocenia ikony, które do tej pory mnie fascynują. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam i namawiam wszystkich, którzy chcieliby poznać tajniki pisania ikon do uczestnictwa w takich warsztatach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz