Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

wtorek, 1 sierpnia 2017

Uczestniczki warsztatów ikonopisania w Woźnikach - opinie

Przedstawiam Uczestniczki warsztatów ikonopisania w Woźnikach. Ich opinie o warsztatach są dla mnie bardzo ważne i motywują do dalszej pracy.
Życzę Wam abyście pracowały nad ikoną z takim samym zaangażowaniem i zapałem jak podczas warsztatów.

Weronika Jakacka: "To zdecydowanie najlepsze warsztaty, na których byłam. Nikt nie był pozostawiony sam sobie z pędzlem i kompletem pigmentów. Nikt nikogo nie poganiał, każdy mógł pytać po 100 razy, kiedy nie wychodziło. Było dużo pracy, ale efekt końcowy wszystko wynagrodził. Dziękuję za to, że swoją wiedzę mogłam jakoś poskładać i usystematyzować. To baaaardzo pomogło i na pewno ułatwi dalszą pracę. Niecierpliwie czekam na warsztaty pozłotnictwa. Mam nadzieję na dalszą współpracę"






Jadwiga Fabiańczyk: "Czas który spędziłam z Tobą i, w gronie piszących dziewczyn, to kolejna nauka w moim życiu .... pokonałam swoją niepunktualność (częściowo) i wytrwałam do końca z czego osobiście jestem bardzo dumna .

Moja ikona jest piękna.
Było ciężko....nie ukrywam ale Twoje serce, spokój, ciepło i warsztat który posiadasz, pozwoliły nam wszystkim dokonać niemalże cudu na desce !!!!!!!!!! I w nas.

To był piękny czas .... i pyszny tort i w ogóle wszystko było piękne .

Mam sile i wiarę, że niebawem znów to powtórzymy !

Dziękujemy "


Anna Lis Dąbrowska: "Chciałabym Ci bardzo serdecznie podziękować gdyż bez twojej pomocy nigdy nie stworzyłabym takiej ikony ona daje mi światełko na dalszą pracę:) Mojej rodzinie bardzo się podoba jak i znajomym , chcę napisać jeszcze bratu taką ikonę mam nadzieję, że mi się uda :)"

Lucyna Zdebik

Bernadetta

Joanna Długaj

Jadwiga

Dorota

Barbara Sitek

Lucyna Dyrdzik

Iwona Kołodziejczyk


Anita Mierzwa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz