Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

niedziela, 21 stycznia 2018

Uczestnicy warsztatów pisania ikon we Wrocławiu.

Wczoraj zakończyliśmy warsztaty pisania ikon dla początkujących we Wrocławiu. Był to czas niezwykły zarówno dla mnie jak i dla Uczestników. Oblicze Matki Bożej, którą malowaliśmy wymagało skupienia, wrażliwości i Waszego serca. Dziękuję wszystkim za piękny czas skupienia i życzę kolejnych wspaniałych ikon.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:




Grażyna Sak

Barbara Grzejdziak


Agnieszka Marcinkowska: "Jeszcze raz dziękuję za wprowadzenie mnie w nowy świat ikon:) tak naprawdę nie wiedziałam na co się zapisałam. Mam w planach napisać jeszcze kilka ikon".

Maria Bednarska


Małgorzata Szymańska: " Dziękuję za możliwość uczestnictwa w kursie pisania ikon. Niemożliwe stało się możliwe z Bożą Opatrznością. Pisząc ikonę nie raz wątpiłam czy ją ukończę, ale atmosfera i ciepłe słowa pani Katarzyny dodawały otuchy. Serdecznie dziękuję".


Małgorzata Cymerman: "Kasiu jeszcze raz chciałam podziękować Ci za ten Dobry i bardzo owocny dla mnie tydzień, a przede wszystkim za Twoją wielką cierpliwość i za anielskie ciepło promieniujące od Ciebie. DZIĘKUJĘ".

Tytus Czartoryski

Krystyna Pałucka


Wiesława Zborowska: "Dziękuję za wszystko czego nauczyłam się od Ciebie Kasiu. Jestem szczęśliwa, ze mogłam w tak niezwykły sposób spędzić ten tydzień, pełen cudownych emocji i nowych doświadczeń. Pozdrawiam serdecznie i wspominam z ogromną sympatią".

Martyna Filipiak


Zuzanna Ohia: "Nawet nie spodziewałam sie, że oprócz napisania ikony poznam tak cudowne osoby, z którymi mam nadzieję będę miała kontakt i mam nadzieję, że Katarzyna Kobuszewska przyjedzie jeszcze do nas do Wrocławia   dziękuję za naukę cierpliwości, pokory i spokoju "

Matylda Kopińska



Mirosława Szostakiewicz


Izabela Sosnowska


Katarzyna Olchowa - Więcław: "Serdecznie dziękuję za kurs we Wrocławiu. Przede wszystkim za przekazanie ogromnej wiedzy i umiejętności, mimo tak krótkiego 5 dniowego kursu , za cierpliwość i poświęcenie uwagi każdemu z nas .Każdy z nas był zauważony , wysłuchany i doceniony w swoich staraniach. Dziękuję za czas wyciszenia i pracy w modlitwie .Oraz za moją pierwszą i na pewno nie ostatnią napisaną ikonę. Do zobaczenia. Dziękuję :-*:-* :-*"

Mateusz Dankowski






2 komentarze :