Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

poniedziałek, 2 grudnia 2019

Poświęcenie ikon Anioła Stróża i prezentacja Uczestników

W trakcie naszego ostatniego spotkania warsztatowego o. Fabian OFM z parafii św. Antoniego we Wrocławiu przyszedł poświęcić nasze ikony. Na ten uroczysty moment czekał każdy z nas. Dziękujemy serdecznie o. Fabianowi:-) 
Ogromne podziękowania dla Agnieszki Marcinkowskiej za perfekcyjną organizację warsztatów a Ewie Suchożebrskiej za wspaniałe miejsce jakim jest Wielopokoleniowe Centrum Aktywności przy ul. Kasprowicza 46 we Wrocławiu.
Dziękuję również Marcinowi Marcinkowskiemu i Marcinowi Suchożebrskiemu za ogromne wsparcie przy organizacji warsztatów. Jest jeszcze trzeci - Marcin Kaczmar, któremu serdecznie dziękuję za pomoc oraz za świetną inicjatywę powstania Wrocławskiej Grupy Ikonopisarskiej Św. Teresy Benedykty od Krzyża we Wrocławiu. Wszystkim Uczestnikom za niesamowite skupienie oraz wyjątkową wrażliwość na tę piękną dziedzinę sztuki i jej duchowy wymiar - dziękuję.

Ktoś zapytał na początku - Jak to jest przytulić swoją własnoręcznie napisaną ikonę, pomodlić się przed nią? Teraz już wiecie.











Organizatorki warsztatów - Agnieszka Marcinkowska i Ewa Suchożebrska
Agnieszka Marcinkowska

Ewa Suchożebrska



Małgorzata Szymańska

Marcin Kaczmar

Aleksandra Bujalska

Tomasz Brzozowski

Siostry - Urszula Świerkot i Katarzyna Białkowska - Czuchra


Wiesława Zborowska

Anna Zielińska
'Czas warsztatów był dla mnie bardzo ciężki i to, że tak powiem - przez Ciebie ;) Wybierałam się na warsztaty, żeby "odświeżyć" wiedzę, żeby zużyć deski zamówione przed laty, szłam z nastawieniem, że będzie to rodzaj relaksu;), a Ty na początku pierwszego spotkania wspomniałaś o intencji, a że był akurat gorący temat na bieżąco więc uznałam, że to dobra intencja. Potem kolejne zdanie, chyba drugiego dnia, o tym, że ikona zaczyna mówić do nas. Wsłuchałam się trochę no i rzeczywiście... Dziękuję Ci, Kasiu za Twoją cierpliwość i ciepło, i wsparcie '.

'
Małgorzata Osiewała



Anetta Grzesik - Robak - "Kasiu, budzę się dziś rano, patrzę na mojego Anioła Stróża i jeszcze nie dociera do mnie, że miałam w tym swój udział. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za Twoje dobre serce, profesjonalizm i wspólny pięknie spędzony czas! Błogosławionej niedzieli i czasu Adwentu w oczekiwaniu na Pana Jezusa 😘😘❤

Olga Piechaczek


Kalendarz na 2020 r. dostał każdy Uczestnik dzięki Marcinowi Kaczmarowi

A w domu czekał na mnie taki bukiet od Uczestników warsztatów:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz