Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

poniedziałek, 8 listopada 2021

Uczestniczki warsztatów "Ferie w w mieście z ikoną" w Berlinie

Jeszcze raz wracam do ostatnich warsztatów aby zaprezentować niesamowite Polki mieszkające w Berlinie, Uczestniczki warsztatów. Kobiety, które musiały pokonać swój strach, zaufać i dać się poprowadzić przez wszystkie etapy pisania ikon. Dziękuję Bogu za ten cudowny czas, dziękuję Wam dziewczyny, wiele się od Was nauczyłam.

Marzena Koperla - "Wszystko na chwałę Pana, wszak to, co mam Jego ręce mi dały".

Sandra Sosińska - "Warsztaty ikonopisania to dla mnie nie tylko obcowanie ze sztuką sakralną, ale również modlitwa, nauka pokory, cierpliwości i wytrwałości.
Możliwość poznania swoich mocnych i słabych stron oraz zdobycia wiary w siebie i własne umiejętności. Szczęść Boże"


Renata Kaiser - "Droga Kasiu, bardzo serdecznie dziękuję Ci za przeprowadzone warsztaty. Chciałabym kontynuować to wszystko, czego od Ciebie się nauczyłam".    
Danuta Kwiecień

Helena Błoch

Ewa Forner

Katarzyna Ciruk

Dorota Szewczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz