Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

środa, 25 kwietnia 2018

Pożegnanie u Alexandry Kaouki w Rethymno

Kilka dni  temu pożegnaliśmy się z Alexandrą, Vagelisem i cudownym Rethymno na Krecie. Było trochę łez, dużo wina i gałązki oliwne podarowane przez Alexandrę wszystkim Uczestnikom. Ja też dziękuję wszystkim dziewczynom i Mariuszowi:-) Jestem zachwycona pracą wszystkich Uczestniczek - dałyście z siebie wszystko a Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.

Sylwia Birr: "Kasiu, dziękuję Ci za to, że jesteś i za to, że dajesz całej grupie tyle ciepła. Dziękuję za Twoją wiedzę, serdeczność, wsparcie, poczucie humoru. Dziękuję, że poznałaś nas z Aleksandrą, że potrafisz się dzielić. DZIĘKUJĘ!!!"




Joanna Ulatowska: "Dziękuję Panu  Bogu za łaskę i troskę, której doświadczyłam podczas pisania  IKONY - Tobie Kasiu  dziękuję  za całą logistykę wyjazdu na warsztaty do Aleksandry itd..........aaaaa  tym osobom  które chciałyby doświadczyć cudownych klimatów Boskich i tych ziemskich to  polecam Kretę u Aleksandry, jeszcze gdzieś tam w kąciku oka łezka zalega? Dziękuję również całej grupie za wspólnie spędzony czas  i wsparcie przy kulawej nóżce."



Katarzyna Szabat: "Kasiu, bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję , że zorganizowałaś te warsztaty na Krecie. Podzieliłaś się z nami znajomością z Alexandrą. Ten tydzień tam spędzony z bardzo wrażliwą osobą, jaką jest Aleksandra, te dni w towarzystwie  sympatycznych osób  wyzwoliły same pozytywne emocje i pozostaną na zawsze w naszych sercach .
Owocem tego wyjazdu są piękne ikony. Już nie mogę się doczekać następnego wyjazdu. Mam nadzieję, że za rok znów w tym samym gronie się spotkamy."


Danuta Mieleszczuk: "Mam w pamięci piękny czas wolny od telewizora, polityki, telefonu, internetu,  itp. Dziękuję Ci, że zorganizowałaś nasz wyjazd , bo to przede wszystkim Twoja zasługa. Jestem bardzo zadowolona, chociaż nie udało mi się skończyć ikony ale na pewno sobie poradzę z tymi szczegółami, które mi pozostały do zrobienia. Pokażę na zjeździe w Słupsku.  Czasami warto się rozluźnić nawet przy sałatce kreteńskiej, bo nieważne  co się je, ale z KIM -  i to jest TO COŚ co nam towarzyszyło cały czas, czyli nieważne  CO ale z KIM !  Myślę, że dla Alexandry był to też ważny czas, który bardzo dobrze ujęła przez prostą gałązkę oliwną."


Mariola Jóźwiak: "Nasz wyjazd był super, ale zbyt krótki...to chyba jedyny minus naszego wyjazdu."


Dorota Niebudek

Agnieszka Sander - Jordanowska: "Kasiu, dziękuję za cudowne warsztaty, za piękny czas, za pomoc, za możliwość poznania Alexandry. Mam nadzieje na kolejne w tym samym miejscu i gronie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz