Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

czwartek, 2 maja 2019

Matka Boża Pelagonitissa - moja pierwsza ikona

Dzisiaj mija 6. rocznica tego bloga. Niby niedużo ale wystarczająco sporo czasu aby móc dziękować Bogu za wszystko co zdarzyło się od tego czasu. 
Pamiętam moje samotne początki sprzed 13 lat związane z chęcią napisania pierwszej ikony, swój brak pokory i niecierpliwość -  "jak to ja nie napiszę?". A potem długie poszukiwania stolarni gdzie w ogóle znajdę kawałek lipowej deski... Kiedy już malowałam, to nie wiedziałam, że użyta do rozjaśnień biel zniknie po jakimś czasie... same porażki. Łatwo było się poddać ale Ktoś cały czas był przy mnie i kierował moją ikonową ścieżką. Teraz działa pracownia, stolarnia - dzielę się swoim doświadczeniem a ikona na stałe wpisała się w moje życie. Nie jest mi lekko ale pracuję z całych sił i bardzo się staram doskonalić swój warsztat i siebie. Poznałam tylu wspaniałych ludzi - zaczynając od nauczycieli - mistrzów, innych ikonopisów, potem ludzi chcących uczyć się ode mnie. Wszyscy oni wiele znaczą w moim życiu i będę im zawsze bardzo wdzięczna.

Matka Boża Pelagonitissa - moja pierwsza ikona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz