Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

czwartek, 10 czerwca 2021

Lekcje o ikonach w Niepublicznej Szkole Podstawowej "Cogito" w Płocku

Wczoraj cały dzień spędziłam z dziećmi i młodzieżą w Niepublicznej Szkole Podstawowej "Cogito" w Płocku. Opowiadałam o ikonach, zadawałam zagadki i odpowiedziałam na13408 pytań:-) 
Ich ciekawość świata i tematu oraz radość i entuzjazm był naprawdę zaraźliwy. Pod koniec zajęć miałam już chrypkę więc podziwiam wszystkich nauczycieli, którzy pracują głosem. Dziękuję Pani Beacie Smolińskiej za zaproszenie oraz całej Dyrekcji szkoły za miłe przyjęcie.
Zapraszam dzieci i młodzież do naszej Pracowni gdzie pokażę i opowiem Wam jeszcze więcej!

fot. Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Cogito"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz