Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

poniedziałek, 21 lutego 2022

Uczestnicy warsztatów z ikoną Archanioła Michała w Płocku

Pięć osób a wśród nich Małgosia, która dopiero zaczyna pisać ikony i Ania, która pisze ikony już osiem lat. A mimo to nasza praca była bardzo równa - modliliśmy się, wspieraliśmy się swoim doświadczeniem i pomagaliśmy nawzajem. W dodatku na warsztatach panowała wspaniała atmosfera, która dodawała wszystkim energii. Ora et labora:-)

Dziękuję Wam bardzo za cierpliwość, zaufanie i wielką pokorę przy pracy. Podziękujmy naszemu Boskiemu Mistrzowi za łaskę pisania ikon!

 
 


Małgorzata Wrześniewska - "
Wczoraj, razem z grupą prowadzoną przez Kasię, skończyłam pisanie mojej pierwszej ikony Michała Archanioła. Na warsztatach poznałam cudowne osoby. Kasia, przekazywała wiedzę zrozumiałe, ciekawie opowiadała, sama intonacja jej głosu sprawiła, że moje uszy go pokochały. Profesjonalnie przygotowuje do zajęć od strony technicznej, przez sferę duchową, po cielesną (wspólne posiłki, rozmowy, żarty). To sprawiło, że atmosfera na zajęciach była wyjątkowa. Powinnam przyznać się Wam, że nie byłam świadoma jaką ikonę będę pisała, ponieważ warsztaty były moim prezentem Bożonarodzeniowym. Dla mnie, jako osoby początkującej, to był " trudny orzech do zgryzienia". Zrobiłam jedno: zaufałam! Kasiu, dziękuję! Jestem szczęśliwa! Jeśli jest osobą, która jeszcze się waha, czy zdobyć nowe doświadczenie, to nie powinna się dłużej zastanawiać. W życiu naprawdę warto szukać nowych okazji i doświadczeń, które być może czymś zaowocują lub będą mile spędzonym czasem. Czas spędzony w Pracowni Ikonograficznej na warsztatach, to niezapomniane i bardzo ważne dla mnie chwile. ❤"

 
Bożena Piórkowska - "Dziękuję Ci, Kasiu za to, że z takim sercem towarzyszysz swoim uczennicom w procesie pisania ikon. To były moje trzecie warsztaty. Nie tylko poznałam wspaniałe osoby, ale mogłam znaleźć się przez kilka godzin w świecie, którego jeszcze rok temu nie podejrzewałam o istnienie. Dziękuję!"

 
Marzena Czajkowska - Paszkiewicz - "Zawodowo zajmuję się terapią zaburzeń mowy. Dzięki Kasi odkrywam tajemnicę pisania ikon. Cenię jej profesjonalizm i rozległą wiedzę z tego zakresu. Jak się uczyć to tylko od najlepszych. Dziękuję wszystkim za czas wewnętrznego wyciszenia."

Andrzej Jędrzejczuk

 
Anna Gapa - "Jeśli w Twoim sercu zrodziła się chęć napisania własnej ikony to zrób to. Nie odkładaj na później, nie mów że nie potrafisz. Wystarczy że zaufasz Panu Bogu i prowadzącej warsztaty Pani Katarzynie Kobuszewskiej. Owoc Twojej pracy przejdzie Twoje oczekiwania jestem tego pewna. Nie zwlekaj tylko spełniaj swoje marzenia. Kasiu dziękuję za kolejne wspaniałe warsztaty❤🙂"

 
Katarzyna Kobuszewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz