Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

poniedziałek, 27 lutego 2023

Ferie zimowe w pracowni

Ostatni tydzień upłynął nam pracowicie - każdego dnia po kilka godzin Ula i Ania pracowały nad swoimi ikonami. Ula zaczęła pisać ikonę Archanioła Gabriela oraz kończyła ikonę Archanioła Michała a Ania przywiozła ikonę Zesłania Ducha św. i uzupełniała ją o architekturę, tło i pole. Była też Łucja, która kończyła kopię Madonny z liliami a ja rozpoczęłam pracę nad ikoną Jezusa Chrystusa Pantokratora.














1 komentarz :

  1. Kasiu , bardzo dziękuję. Dla mnie to był czas wyciszenia i spokoju. Chciałam mieć jeszcze dwie piękne ikony i dzięki Tobie one powstały. Zapomniałam już dużo ruchów pędzla a Ty jak wyrozumiały nauczciel pomogłaś mi przypomnieć. Z całego serca dziękuję.

    OdpowiedzUsuń