Menu

PROPOZYCJE WARSZTATÓW


Warsztaty, które organizuje Pracownia Ikonograficzna dostosowane są do osób początkujących, które chciałyby dopiero zacząć pisać ikony oraz do osób zaawansowanych, które pragną doskonalić swoje umiejętności - warsztaty pozłotnicze, warsztaty tematyczne, plenery. POZNAJ TERMINY

poniedziałek, 17 czerwca 2024

Warsztaty z ikoną Archanioła Michała w Bydgoszczy - 2 zjazd

Trzecia edycja warsztatów ikonopisania w Bydgoszczy zakończona! Podczas całego weekendu pracowaliśmy nad partiami cielesnymi Archanioła Michała. Staraliśmy się oddać delikatność rysów oryginału samego mistrza Rublowa.

Dziękuję serdecznie za gościnę Centrum Edukacyjno - Formacyjnemu diecezji bydgoskiej, Księdzu Pawłowi Hoppe - dyrektorowi za modlitwę i opiekę duchową. Ewie Raj za koordynację wszelkich naszych działań oraz wszystkim Uczestniczkom warsztatów za cierpliwość i zaufanie oraz cudowną atmosferę.

Jeśli chcesz dołączyć do naszej grupy, to obserwuj stronę z naszymi propozycjami warsztatów. Może spróbujesz zmierzyć się ze sztuką ikony? - zapraszamy! Najbliższe warsztaty w Bydgoszczy planujemy w grudniu!












Anna Kollhoff - Wernerowska - "p. Kasiu! Serdecznie dziękujemy za wspaniałe warsztaty pisania ikony św. Michała Archanioła. Zajęcia prowadzone były z wielkim zaangażowaniem, niezwykłą skrupulatnością i zrozumieniem dla każdej z nas. Teraz cieszymy się tym duchowym przeżyciem oraz naszymi ikonami. Już teraz zgłaszamy chęć udziału w następnych bydgoskich warsztatach. Życzymy zdrowia i twórczej energii oraz opieki bożej".

Jolanta Cielecki - "Mega przeżycie. Polecam wszystkim"

Siostra Agnia OSB - "Poziom mojego zadowolenia jest na 10. Nie sądziłam że spotka mnie tak wielka łaska. Było to moje ciche marzenie które zrodziło się mniej więcej 15 lat temu gdy widziałam jak moje współsiostry zaczęły malować ikony. Bóg jest niesamowity, spełnia najskrytsze marzenia Swych dzieci. Kasiu dziękuję Ci za wspaniałą naukę, pomoc, wsparcie i Twoje ciepło. Nie żałuję ani jednej chwili kursu bardzo się cieszę że mogłam być na tym kursie i Cię poznać"

Wiesława Macugowska - "Kasiu, nie ma skali na wielkie Dzięki. Bez Twojego daru metodycznego i talentu nie osiągnęlibyśmy aż tyle. Ponadto Twoja osobowość dawała nam oparcie w osiągnięciu celu. Wypowiedziałam się teraz za wszystkich ale to dało się słyszeć w kuluarach.  Jestem seniorką i moje dolegliwości są przeszkodą ale nie poddaje się, to Łaska być uczestnikiem  Świętości, Tradycji i Transcendencji. Dziękuję serdecznie wszystkim za dobrą atmosferę i  życzliwość".


Zofia Frąckiewicz - Wernerowska - "p. Kasiu! Serdecznie dziękujemy za wspaniałe warsztaty pisania ikony św. Michała Archanioła. Zajęcia prowadzone były z wielkim zaangażowaniem, niezwykłą skrupulatnością i zrozumieniem dla każdej z nas. Teraz cieszymy się tym duchowym przeżyciem oraz naszymi ikonami. Już teraz zgłaszamy chęć udziału w następnych bydgoskich warsztatach. Życzymy zdrowia i twórczej energii oraz opieki bożej".







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz